Detalj

Nej, jag uppdaterar inte så mycket.... men alltid när man har något att skriva så finns det ingen datorn till hands. När man väl sätter sig för att uppdatera så har man "hjärnstopp". 

Jag är jätte bra på att lägga märke till detaljer... Vad människor gör, hur det reagerar...
T ex. när jag satt på bussen blev den full efter några hållplaser, då kom det in en kvinna rätt fint klädd och hon ställde sig vid dörren. Det roliga var att hon inte visste hur hon skulle stå. Först prövade hon på en modellpose, sen prövade hon cowboyposen, och lite andra poser. Jag tror att jag var den enda som la märke till, men som sagt, det var riktigt kul.
Själv brukar jag inte ha problem att välja en pose. Jag stoppar händerna i jackfickorna(som en gangster) och står rakt upp, utan några beskymmer ;)

Det är bara prov, prov, prov och ytterligare prov flera veckor framåt, och inlämningar. Varför skjuter jag alltid upp det ! Det gillar jag minst med mig själv.


Jag kollade in min mail, och PointShop har infört presentkort till olika affärer nu. :) t ex. H&M , JC. Kul ! Det braa är att man kan samla lätta poäng genom att skriva blogginlägg, max 5 per dag, som man får poäng för. ^^ Så , om 50 dagar har jag ett presentkort på 100 xD - Värva går ju alltid, men det  finns ju inga människor där ute som vill bli värvade. 

Naptime.

Kommentarer
Postat av: susanna

haha jag försöker alltid lägga närke till detaljer, men jag misslyckas!!=)

2009-03-05 @ 20:09:47
URL: http://susannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0