Orättvist behandlad - Gratissida

Gratissidor, ja de flesta tror inte på sådant här andra gör. Jag förstår inte hur gratissidor tänker, visst att de vill tjäna på de själva men om man inte är inte stor bloggare som tex. Kenza, hur ska man då värva människor som inte redan är registrerade ? Man jobbar så hårt, utför kampanjer, klickar och klickar för att samla ihop de fjuttiga poängen som man sedan kan växla in till någonting. På en gratissida, för att nu inte nämna några namn, känner jag att jag blivit orättvist behandlad. Det tar flera månader att samla ihop till ett presentkort och vips, nästa dag finns inte användarkontot mera, bara sådär.

Jag har betämt mig för att strunta i "sidan" och gå över till någon annan. Vi får se om det går lika trögt att samla poäng.
Jag blir bara lite smått irriterad eftersom att sidorna inte kan ha erbjudanden för oss "vanliga" människor utan flera tusen kontakter som kryper efter en.

Jag får avsluta inlägget med att jag idag lagade pizza på Babyhajen's vis. Hah ! You have no idea !

// BH

Kommentarer
Postat av: sareina

Hej tack för din medverkan i utlottningen på http://sareinasmakeupstudio.blogg.se



Tyvärr blev det inte du som blev vald denhär gången. Men tack för visat intresse!



kram!

2008-12-15 @ 15:24:48
URL: http://sareinasmakeupstudio.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Har alltid struntat i såna sidor, men är man flitig så kan man ju lycaks värva många medlemmar. Men det är nog inte så himla lätt ändå...

2008-12-15 @ 23:52:36
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0