It's true - I flew



Hela dagen har bestått av gäsp och vila då jag vältrat mig i mitt eget snor. Och det värsta , att mina ögon rinner  hela tiden! Bara för att ögonen rinner behöver det inte betyda att man är ledsen , right ?! 
Men jag är så himla trött och jag måste plugga på flera prov och lämna in uppsats och allt. Så jag tog mig en tur och flög i omkring 4 min. Även om jag var fast på ett ställe kunde jag känna blodet rinna genom min kropp till mitt hjärta,sedan tog jag min lilla soya drink och här skriver jag nu ett inlägg istället för att plugga på mitt prov .

Redigerat 4 timmar senare : En ful vana är att stoppa in pennan i munnen och leka med den när man pluggar och tänker och tänker. Mina pennor har en knopp där man trycker att stiftet ska komma ut. Ibland så har de ett litet håll så om man andas in bildas det ett pipigt ljud. Detta ljud gör så att jag koncentrerar mig. Så jag hade pennan i munnen , plötsligt kände jag hur det drog in och en liten del av knoppen hade lostnat så jag fick in den i halsen. Host host , sa det , sedan kom den ut. Jag blev faktiskt riktigt rädd . Hallå , svälja en plastbit ? I don't think so.

Hoppas att detta blir en läxa för er som stoppar in saker i munnen. ... Don't put things in your mouth !

// PaL

Mitt motto: Peace and Love

Kommentarer
Postat av: queenpeach

gott med chokladdryck!kolla gärna in min blogg och webshop direkt från bangkok :)

2008-11-20 @ 08:37:35
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0